Är det inte oftast (alltid) makten som är orsaken?

När jag läser den här artikeln tänker jag bara MAKT. Jag tänker inte alls på sexuell läggning. Jag kanske har fel, men jag tror inte ens förövaren behöver vara homosexuell. Han ville bara tvinga och förnedra. Han var ute efter att uppnå något som är tvärtemot kärlek.

Jag älskar min kille och jag vill att han ska vara lycklig och glad, bli mentalt stimulerad och få den fysiska kontakt han behöver (på de sätt som han som individ behöver). Därför beter jag mig på ett sätt som får honom att känna de här sakerna. Vår kontakt bygger på att vi är lyhörda mot varandra och att vi uppriktigt bryr oss om varandra.

Så varför skulle en pedofil vilja skada ett barn? Varför måste alla ta för givet att de sexuella känslorna (penetration etc, alltså så som vuxna har sex med varandra) är så fruktansvärt viktiga för just pedofiler? Jag går inte runt och är superkåt jämt. Och skulle min kille inte kunna eller vilja ha sex med mig så skulle jag inte tvinga mig på honom för jag BRYR MIG OM honom.

Jag är trött idag = kort inlägg. Men jag är inte för trött för att säga att jag är trött på våld och hat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback