Snacka snusk, snuskigt snask, snuskigt att snaska...?

Genom Alex blogg hittade jag den här artikeln. Jag håller verkligen med Alex när han skrev "orka bry sig", om mamman då som blev så förskräckt. Det är väl ett trevligt och oskyldigt sätt att lära barn snaska mus och snopp..? Nä men allvarligt talat. Hur hysterisk får man bli? Det är väl inget fult med könsorgan eller bröst? När jag var liten och gick till simhallen med pappa fick jag ju byta om i herrarnas omklädningsrum så jag hade redan sett en hel del snoppar när jag var sex år gammal (som mamman i artikelns yngsta barn). Jag tycker det är hemskt att tänka att det skulle finnas barn som inte vet, på ett ungefär i alla fall, vad könsorgan är och vad de heter.

Jag antar att mina framtida barn kommer att bli hemska i andras ögon. Jag är inte den som skräder orden och pratar "fint" hela tiden. Åtminstone inte hemma. Om någon undrar varför mina barn kan säga fula ord så ska jag skylla på barnens morfar. Han lärde mig en gång i tiden ju!

Men jag blir så trött på allt hysch-hysch om sex och kroppen och annat. Det är ju sådant tänk som skapar ett samhälle där tjejer blir kallade "hora" och "slampa", killar ska vara hingstar och unga människor har oskyddat sex. Det håller ju inte. Och att kalla t ex en snoppgodis för "porrgodis" är väl ändå att ta i!? Tänk dig att du ska kolla på porrfilm och så dyker en 7 cm lång, dallrande gelékuk upp i rutan. Åh, jag tror jag döör av upphetsning.

Är folk verkligen så pryda som de verkar? Kom precis att tänka på en händelse jag aldrig glömmer. Min mamma hade snickrat en fin stor säng som mina Barbiedockor kunde sova i. En dag tyckte jag att Barbie och Ken behövde lite roligt i sitt liv så jag klädde av dem alla kläder och la Ken ovanpå Barbie i sängen, med täcket över. Sedan glömde jag bort att de låg där och höll på. Efter ett tag var det dags för mitt födelsedagskalas och en av gästerna, ett annat barn så klart, lyfte täcket från sängen och utropade "TITTA, DE KNULLAR!". Då skämdes jag, men nu skrattar jag gott åt minnet. Fast varför skulle jag egentligen behöva skämmas? Om en gelésnopp är porr så borde Kens "snopp" vara det normala. Tack gode gud för att det inte är så!
Kommentarer
Postat av: Alex Limonovic

Kul historia med dockorna. Jag tycker det var omtänksamt av dig.



Så du attraheras inte av gelékukar? Funkar penispasta bättre? ;-)



Alex

2009-10-27 @ 23:53:15
URL: http://alex.pedofil.se/
Postat av: Anonym

Nä jag gillar sådana där sugrör som är snoppar. DET är äkta porr. ;)

2009-10-28 @ 10:20:27
Postat av: Emma

Det var jag ovanför. Vet inte vart mitt namn tog vägen. Ja visst var det omtänksamt av mig? Barbie såg ut att behöva ett nyp haha.

2009-10-28 @ 10:24:25
URL: http://honestlyspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback