Jag spyr på ert pedofilhat

I morse när jag körde till jobbet lyssnade jag som vanligt på radio och nyheterna var på. Där fick jag veta att den bloggande dagispedofilen, det vill säga Alex fortfarande är på "fri fot". Ja det får jag verkligen hoppas, lika väl som alla andra icke-brottslingar! Jag blev faktiskt illamående av att höra detta inslag. Om någon passar ett barn som kissar på sig och personen ifråga INTE byter på barnet hade jag blivit arg. Det är vanvård att låta ett barn gå runt med nedkissade underkläder och medvetet låta bli att byta på honom/henne. Men nu verkar det plötsligt vara olagligt att ta hand om ett barn.

Sedan undrar jag om människor i allmänhet inser att en person bara kan få ett belastat straffregister för brott han/hon har blivit dömda för?! Om jag TÄNKER att jag ska mörda någon så syns inte det i mitt straffregister. Vi bedriver inte en allmän registrering av folks läggningar, tankar och känslor här i Sverige.

Sedan blir jag vidare illamående när Alex blogg plötsligt har blivit invaderade av en massa människor som bland annat fantiserar om att sticka nålar i oskyldiga människors könsorgan. Visst, det är fortfarande inte en HANDLING som de faktiskt har begått. Dock är olaga hot ett brott. Men jag blir illamående av dessa personers idioti när de inte förstår att de kastar stora stenblock i glashus när de först hävdar att peddos är sjuka på grund av sina tankar och sedan vräker ur sig en massa härliga fantasier själva. Jag tål inte korkade människor. Men jag går inte runt och säger att de borde skjutas för det!
Kommentarer
Postat av: Anonym

bra då vet vi vad du gör på fritiden med barn. du är tycligen oxå pedofil! VIDER

2009-10-09 @ 22:51:28
Postat av: Emma - försöker tala klarspråk

Hej anonym. Du har tydligen väldigt hög IQ som kan dra sådana fantastiska slutsatser. Kan jag få din autograf?

2009-10-10 @ 11:21:30
URL: http://honestlyspeaking.blogg.se/
Postat av: Tornevall

Insikt och förstånd går inte direkt hand i hand med människan....

2009-10-11 @ 21:17:15
URL: http://blog.tornevall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback