Vi kör detta istället: I smell moralpanik!

Det är väl ingen som har undgått fenomenet med modebloggar? För er som inte läser dem kan jag berätta att det titt som tätt händer att bloggaren ifråga lottar ut saker på bloggen. För att vinna kan det vara så enkelt som att man lyckas bli kommentar nr X. Hur ofta står det artiklar om detta i tidningar? Aldrig, det är ointressant.

MEN! När man lottar ut något lite häftigare än ett nagellack eller en klänning eller vad det nu kan vara, då jävlar tar det hus i helsike.

Svensk dejtingsajt lottar ur oralsex!

För det första: Det är inte sajten som lottar ut oralsex utan en person med profil på sajten.
För det andra: Vem bryr sig? Jag skiter fullständigt i om denna kvinna vill suga av den lyckliga kille som blir nr 10 000.

Helt ärligt.. Varför måste det bli sånt uppbåd när det handlar om sex? Utan sex hade jag inte kunnat sitta här och skriva detta inlägg och du där ute hade inte kunnat läsa inlägget. Det är inte storken som kommer med ungarna. Fan, vi har sex för att kunna överleva i grund och botten. Precis som att vi måste äta för att överleva. Men inte lagar vi enbart tråkig mat för det, så varför måste vi vara så torra (ursäkta ordvitsen haha) när det gäller sex?

Jag ska nog gå hem och sätta på mig mina trosor med texten "Shut up and lick it" och lägga mig i sängen och vänta på min sambo. Fast idag ska jag nog spica upp det och ta på mig dem bakochfram. Vad säger ni om det, moralkärringar?

Trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback